5.8.11

Veintiún: The Analogy of Boredom

Aku dah jadi warganegara sah kerajaan Blogger sekarang hahaha. Cantik kan Blogger IC ni? Adamainaa yang buat. Kalau nak pergi mintak kat dia. Tapi kesian pulak dia dah ada 21 tempahan nak kena siapkan masa ni, jadi kalau nak jugak tunggu lah nanti sikit hihi.

Okay perasan tak sejak kebelakangan ni post semua ada nama Adamainaa. Jadi mulai dari ayat ni, aku nak sensor nama A*d*m**na. Dah macam spam pulak ahahaha. Takdelah ^_^ jangan marah tau Adam kehkeh. 

Sebenarnya aku yang patut berhenti ganggu hidup Adamainaa hahahahaha.

Okay lepastu blog novel aku Strawberry Cupcakes dah pun sampai Episode 10 iaitu episod yang terakhir!!!! Sila sedih sekarang sobsobsob sebab aku TIPU JE hahahaha kena lagi korang ni heh :3

Takdelah, jangan lah marah ya kawan-kawan. Memang dah sampai episode 10 tapi itu bukan Episode terakhir. Banyak lagi episod, sila jangan letih memberi sokongan dan teruskan membaca ^_^

Nah link nah>>>>


Okay lepastu Facebook macam haram kan harini? Lembab semacam pastu notification semua tak keluar pastu dah lah aku tengah bosan amat ni. Cehh~

Pastu resdung ni seperti biasa buat aku rasa nak jadi ular jap boleh bersalin kulit lepastu jalan-jalan tanpa kulit depan khalayak macam orang kena simbah asid hahaha. Gatal-gatal seluruh muka ni buat aku rasa nak pinjam kuku wolverine buat garu jap! Cimbet betul. Siapa tahu ubat resdung paling mujarab? Jangan suruh aku buat lilin muka ke taruk lipas benda bagai tu, aku tak percaya benda-benda tu sebab ahli keluarga aku ada yang buat tapi tak jadi apa-apa pun. 

Demmm~ Nasib baik bulan puasa.


1 comment:

Anonymous said...

makan supplement Tiq! Tapi yg alternative med punya, mula2 memang macam lagi teruk sebab dia nak 'keluarkan' dulu semuanya, tapi InsyaAllah lepas tu okey :)