12.7.11

Nueve: Projek Warna-Warni


Setelah perut kenyang pun kena update juga. Patut tamak sebab tadi emosi lapar sekarang emosi kenyang.
Walaupun taktau nak cakap pasal apa, tapi aku nak paksa para pembaca agar baca jugak kepada sesiapa yang sudi baca tu. Sebab ada perkara important nak bagitau.

Cehh tadi cakap taktau nak cakap pasal apa =,=

Aku ada Projek Warna-Warni yang aku tengah dalam proses untuk dijalankan. Tadi aku ikut family aku pergi Carrefour untuk beli bahan-bahan sempena projek tersebut. Mungkin esok aku akan mulakan. Aku sebenarnya tak sabar ni. Semata-mata untuk projek ni, aku sanggup tangguhkan puasa ganti aku kepada hari Khamis dan seterusnya. Muehehehe.

Nanti kalau Projek Warna-Warni berjaya, aku update. Kalau tak berjaya, aku diam jelah. Dahlah nama projek tak boleh belah, Projek Warna-Warni. Nama nak gah je, tak jadi nanti padan muka hahaha. Sekian para sahabat sekalian :)

No comments: