13.7.11

Diez: Mission Accomplished

Projek Warna-Warni berjaya diselesaikan. Sebenarnya Projek Warna-Warni adalah projek mambakar Cupcake dengan topping berwarna-warni. Dah lama aku bercita-cita nak hasilkan cupcake yang berwarna-warni, dan setelah beberapa lama menggeledah idea dekat Google, hasilnya memuaskan hati. Walaupun tak sempurna, tapi aku gembira sebab sekurang-kurangnya aku cuba. Ni baru permulaan. Sebenarnya Projek Warna-Warni ni satu titik tolak ataupun batu loncatan kepada keinginan aku untuk buat satu lagi 'projek' menarik yang aku jumpa hasil dari menggeledah Google dan blogwalking. Cuma perlukan sedikit masa dan lebih research.
Inilah hasil kreativiti aku dan jugak adik-adik aku, Apied dan Lily. Time hias cupcake semua beria-ia nak buat dengan cara masing-masing. Lepastu bila dah siap, sayang nak makan. Haha sape suruh buat hasil seni atas makanan :P

Ehem, yang paling penting, I baked the cupcakes. Aku tahu taklah cantik mana pun. Biasalah, aku bukan pakar kulinari. Tapi aku dah cuba. Kepuasan tak terhingga. Tak sabar nak mulakan 'projek' seterusnya.

No comments: