10.4.12

Happy Birthday Fyfy Liew !

Pada suatu hari di bulan April...





tetiba je pink dekat pipi dia dah hilang. Cih lupa tambah tadi -_-''

Maka...


Selamat hari lahir yang ke 17 buat Fyfy Liew! 

I'm not a talented singer, plus I am terribly shy to have a video of me singing and posting it up for people to see, so I drew this instead. I don't know what to call this. It's an anime-sketch version of you, Fyfy! LOL sorry if it's a little messy, but I hope you like it. I hand-drawn this in my sketch book and scanned it into the computer manually. 

Happy birthday to you Fyfy Liew :D! Tahun ni SPM, jadi saya doakan awak dapat straight A's untuk semua subjek! Habis sekolah, awak boleh kejar cita-cita dan jadi orang yang berjaya. Looking forward for the day till we meet each other. Sorry pasal projek nak buat kolaborasi cover song yang tak menjadi dulu hikhik :p... Keinginan tu dah ada, effort je kurengg LOL. BTW, may the odds be ever in your favor!

1 comment:

Anonymous said...

awww tiq! so sweet! :') terharu ah! thank you! terima kasih banyak-banyak! cantik lukisan tu. ;D