6.1.12

Play!

Depressed about the FT Island concert that I most probably won't be going to. So sad. So deeply sad *sighs*

Sian kita. Kita dahlah baru nak berjinak-jinak dunia K-Pop ni. Itupun kita bukan suka semua K-POP pun, kita suka FT Island je. FT Island is my only exception. Taktau macam mana boleh jatuh cinta dengan diorang. Oh, sebab diorang a band that plays real music, not a group of dancers. Yes, that's why I love you FT Island. 

Taknak ke buat contest blog entry paling menarik tentang FT Island dan boleh menangi tiket VIP untuk konsert tu nanti? Plus boleh jumpa depan mata? Kenot ah? Wuwuwuwu.

Kalau takdapat pergi konsert Play! 14hb nanti, aku nak penuhkan wall fb dengan FT Island, dan timeline followers aku kat twitter dengan FT Island. Pedulikan. Aku tak kisah pun hilang followers. Demi FT Island, aku sanggup hidup sendiri. Hahaha over je.

Tapi serious tak kisah. Kalau takde lelaki nak kat aku pun sebab obses dekat FT Island aku tak kisah. Hmfh. They are just jealous of my Jong Hoon baby muahahahaha. Haihh laa tolonglah tiket konsert turun dari langit.

2 comments:

Anonymous said...

Kita senasib. Sobs! Fy nak pergi juga! Nak Hongki! :/

Anonymous said...

boooo kpop