29.12.11

Telur Tiga Suku

Last night there was this little conversation between me and my little sister Lily. It went like this:

Lily: Kakak, boleh ke makan telur tak masak? 

Me: Boleh je kalau kau tahan.

Lily: Adik nak makanlah. Maa, buatkan adik telur tiga suku!

Mak: Amboii, mak tengah sibuk buat kerja ni!

Lily: Alaa, buat laa.. Adik nak makan telur tiga suku.

Me: Lily! Tak payah mintak bukan-bukan malam-malam ni. Orang banyak kerja nak buat!

Lily: Alaaa...

Tapi dia terus je diam lepastu, and kitorang tengok cerita 3 Idiots dengan gembira.


Keesokan paginya, aku baru lepas mandi and Lily baru je bangun dari tidur.

Lily: Maa, buatkan adik telur tiga suku.

Me: -____-"

Mak: *diam je*


All is well.

3 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

dapat jugak adik tiq telur tiga suku kan ^__^

Zinedine Zaiddin said...

tolong ler buatkan. sampai ke pagi pun dia nak makan tu hah.

Diriku said...

Don't chase success, follow excellence yar...