21.12.11

100th

Maaflah kalau sejak kebelakangan ni post emo emo. I am in a very fragile state.


Because this is my 100th post, I should post something significant I guess. Lets see....
I have no one special to dedicate this special post to, except for Jong Hoon baby, aww I love you handsome :') hahaha



Tapi tak fair dedicate dekat dia sorang je sebab aku sayang FT Island sama rata wuwuwu so I love you Treasure babies :'D hahaha. Tolong doakan aku dapat duit dari langit untuk pergi konsert diorang 14 Januari nanti please pretty please *mata bersinar-sinar* ! 

Sebab tak nak sedih-sedih, jadi gedik gedik dalam tulisan kali ni. Valid reason, right? Hahaha. I think I should go to sleep. Last night I only slept for an hour. Qada' tidur bak kata orang, haha. Busy days ahead. Very busy days. Byebye.


from Warner Music Japan's channel

No comments: