18.12.11

Lagi dan lagi

Hai. Nama saya Tiq Hashim. Saya berumur 20 tahun 2 bulan hari ini. Saya anak sulung dari empat adik beradik yang penyayang. Saya tak suka marah-marah. Saya baik sanadd sanadd. Puiihh!

Takde kerja. Serious takde kerja haha. Ekceli emosi tak stabil lagi. Baru lepas telefon seseorang dan secara tiba tiba semua perasaan bercampur baur datang macam tsunami. Gedebushh amik kau! Baru ingat nak baca buku untuk test esok. Hmmm. Taktau nak rasa menyesal ke apa telefon orang tu. Tapi aku gembira sebenarnya, lama tak dengar khabar hahaha.

Hai orang, hebat lah kau ni. 

Sebenarnya tak faham dengan diri sendiri. Pelik pun ada. Aneh pun ada. Kadang-kadang boleh kawal apa yang kita rasa, kadang-kadang tak faham dengan perasaan sendiri. Kadang-kadang yakin yang aku tengah gembira, tapi tetiba nangis (hiperbola je harap maklum hahaha). Pernah rasa macam tu? Ke memang aku yang alien ni?

Taklahh aku gerenti ramai orang pernah macam tu. Ayat sedapkan hati. Haha.

Tak boleh ke hidup macam orang normal kejap? Kejap je.

1 comment:

Fyfy Liew said...

Fy pun selalu juga rasa mcm tu. :/ Skrg ni pun mcm tu juga. Huaaaa. Confused dgn diri sendiri.