14.12.11

Oh Baby Baby Jangan....

Sebab dah lama tak update maka tak dosa lah kan kalau update dua post dalam masa sehari. Sebenarnya takde apa nak cakap pun. Saje nak meluahkan perasaan yang terbuku di hati. Suara rockstar masih belum pulih lagi, and sekarang tambah dengan batuk pulak tanpa henti. Not funny at all -___-"

Anyway, tadi family pergi Wet World untuk mengeratkan silaturrahim sesama keluarga. Nenek, cousin2, makcik, semua ada. Aku je takde huwuuuu :'(

Paling tak kelakar, lepas dah balik dari bergembira, pegy tag gambar bayi comel kesayangan aku tengah mandi-manda kat facebook aku. Ini paling tak kelakar. Serious aku depressed kejap tadi. Tengok sendiri ya why I say it so...





Half of me died when I saw the third picture :') wuwuwuwu. Lainkali please jangan bawak bayi ni pergi berekreasi please. Or or or, kalau bawak pun please jangan tag gambar kat aku pleaseee! Geram gilaaaaa because I wasn't there and I only got to see pictures of her, obviously having fun! 

Hmm depressed balik dah. I miss you already, baby Ainul :'(

P/s: Ntah bila tekak ni nak sembuh. Seminggu dah ni :\

No comments: