25.9.12

Peduli

Hawa, update blog awak sekarang please.

Zulaikha, update blog awak sekarang jugak.

Sibuk suruh aku update blog, diorang ni dah berapa abad tak update blog sendiri. Aku bosan. Kalau mengadu bosan dekat twitter karang kena bash, kena cop "attention seeker". Dah aku bosan takde kerja, aku spam lah timeline semua orang kan muahahaha. Tak suruh korang cakap/komen apa-apa pun. 

Nak balik rumah. Ya kali ni aku nak complain sikit. Semua aktiviti nak sumbat dalam dua weekend berturut-turut ni tak awesome tau? Nak balik jumpa keluarga, makan sedap-sedap tanpa keluar duit, tidur atas katil empuk. Penuh aura negatif sekarang ni. Tolonglah jangan ada siapa-siapa rosakkan mood saya.



"You know what's not fair?"

"What?"

"When you give your all to try make the people you care happy."

"What's unfair about that?"

"Oh, when they don't even give a f*ck about it when you're the one in the dumps."


1 comment: