14.11.11

Ciri Lelaki Idaman Tiq Hashim

Tagged by Fyfy Liew

Actually dah lama kena tag, tapi sibuk pula kebelakangan ni dgn esaimen dan projek macam-macam serta tempahan template blog lagi (Oh yes, another pending story omg -__-"). So without further ado harini aku nak jawab tag dari sahabat blogger aku yang sorang ni :D

1. Dulu masa zaman belum kenal realiti kehidupan, aku impikan lelaki yang sweet dan charming dan good looking yang boleh "sweep me off my feet". Impian cliche semua gadis-gadis remaja.

2. I've learnt my lesson hahaha. Taknak dah lelaki cliche. Tak wujud pun. I go for guys who will accept me as I am, no matter how silly or how unpretty or how childish I may be sometimes.

3. Lelaki yang sabar dan tak cepat baran, sebab dua ciri-ciri tu takde pada aku. And I nag a lot, and I love to argue, and I hate to lose jadi memang wajib sabar dan tak cepat baran haha.

4. Lelaki yang boleh gelak sikit bila aku cuba buat kelakar, sebab aku tak kelakar orangnya. 

5. Lelaki yang spontan. Dan tak terlalu childish. 

6. Spontan? Err, mcm mana nak terangkan eh? Spontan lah, yang tetiba je buat sesuatu out of no where tanpa fikir apa orang lain nak fikir pasal dia.

7. Sembahyang 5 waktu please. And knows the basics of Islam. He must be my guide, not the other way round kan?

8. Lelaki yang benci rokok hahaha. Ada tak?

9. Dah nombor sembilan? Erk bila nak habis ni. Err, apa lagi ek? Oh yaa, lelaki yang pandai main satu alat muzik at least. Piano lagi bagus, so nanti dah kahwin boleh suruh dia beli grand piano putih yang aku nak sangat dari dulu tu kihkih :P

10. Actually, aku suka lelaki yang full of surprises. Good surprises I mean. Macam tetiba je buat something yang aku tak expect bila time birthday or something like that. Comel kan kalau macam tu? Hmm.

11. Jap satu lagi boleh? Hehe. Lelaki yang berani berdepan dengan parents aku without having to be taught what to do. Ni sebenarnya patut ciri-ciri pertama tadi, tapi lupa pulak.

12. Oh okay ada lagi satu rupanya -__-". Lelaki tu mestilah faham aku and tak kritik apa yang aku suka sebab aku ada hak untuk suka apa yang aku suka walaupun dia tak suka benda tu. Hmfh!

Okdahbye kikiki :)

1 comment:

Anonymous said...

Fy pun nak juga piano! Tapi tak pandai main. Lol. Lelaki pandai main piano mmh sgt sweet! ^^