20.10.11

Terima Kasih Fyfy :')

I am super duper truper touched and happy T.T

Ada sorang insan yang baik hati ni, dedicate lagu birthday untuk aku and post dekat Youtube and dekat blog dia!! Korang ada??? Haaaa *terharu*



Kenalkan Fyfy. She's from Sabah and I met her through We Love Arts. Remember We Love Arts? I've mentioned it before in my posts. It's a facebook group of bloggers and art lovers. We are all talented in our own ways :)

Fyfy ni, bukan saje cantik orangnya, malah dia berbakat menyanyi :D! Dia ni lah Fyfy yang aku maksudkan haritu, yang aku nak buat kolaborasi cover lagu Adele - Someone Like You dengan dia tu. Suara dia sedap kan? Hehehehe.

Haritu dia tulis pasal aku kat blog dia dan buat aku senyum sampai telinga satu hari (he he he), kali ni untuk birthday aku, dia siap buat satu entri khas untuk aku! Mana tak terharu wey T.T Taktau lah apa yang special sangat aku ni pada dia, tapi dia ni baik orangnya + friendly and dia baru aje lengkapkan birthday aku malam ni. Bagus jugak aku terlambat jumpa entri dia ni sebenarnya. Now I got a reason to keep on smiling for the whole night :)

Aaaaaaahhhh sebenarnya taktau nak cakap apa dah. Speechless. Rasa nak terbang semua ada :')

Tengok lah entri tu kat belog dia sendiri nah -->

http://fyfysproperty.blogspot.com/2011/10/happy-birthday-tiq-hashim.html

AND tak lupa jugak semua kawan kawan baik yang saya sayang yang wish birthday through text and dekat Wall FB, and mak abah yang belanja makan dekat Nando's, and adik-adik yang bagi hadiah especially Lily yang bagi wafer coklat dan duit raya 30 sen sebagai hadiah -,-", Terima Kasih Semua!!! Ahhh, sayang korang banyak2 muahhhh <3 !

P/S: My birthday has just been completed. Thanks Fy 

3 comments:

Anonymous said...

Hahaha! Saja nak happy kan kawan :) Suka buat something yang boleh buat orang happpy. Jangan salah faham pula yer. Saya bukan lesbian. Lol! XD Glad that you like it :)

Bila dapat buat orang happy,automatically diri sendiri akan rasa happy juga. :P

Anonymous said...

happy belated birthday..sy follow cni..kalau sudi follow blek..

Azhafizah MN said...

happy belated bday tiq..fy memang berbakat..fiza dah request dah utk bday fiza nanti :p