10.10.11

Random random subject

Strawberry Cupcakes dah berubah wajah :D

Aku makin tak tau apa nak tulis dalam blog.

Strawberry Cupcakes dah mula menghampiri climax jugak! Mulai sekarang jalan cerita akan bertambah menarik dan penuh teka-teki hikhik :P

Sejak demam tempohari, kepala aku asyik pening dan selera makan aku jadi teruk gila. Ah taknaklah cerita, nanti korang cakap aku mintak simpati.

Aku perlukan ilham lebih untuk Strawberry Cupcakes. Siapa nak jadi kekasih saya yang comel untuk sehari? ekeke :P

Aku patut lebih gigih menyimpan duit sem ni. 

Fesyen dulu dengan fesyen sekarang tak jauh beza pun. Kalau aku pakai je apa yang aku pakai sekarang, 40 tahun akan datang orang masih pakai balik fesyen ni. Kenapa kena bazir bazir duit sebenarnya?

Jom tengok BOF untuk kali yang ke sejuta empat puluh ribu enam ratus dua puluh tujuh kali?


No comments: