23.5.12

Roti kosong cicah susu pekat

Hari ni aku belajar satu pengajaran hidup yang penting untuk semua orang: Jangan mudah percaya cakap orang, dan selagi boleh kau carilah kesahihan dari sumber primer.

0

Kosong.



Tau tak apa benda tu?

Itu perkara menyampahkan. Perkara yang terjadi akibat salah diri sendiri. Walaupun terdapat kekeliruan komunikasi, aku rasa lebih bagus salahkan diri sendiri. Jadi lihat lah, aku sekeping roti lagi sekali.

Roti planta lembik berkulat simpan dalam tupperware letak bawah almari.

Kenapa letak bawah almari?

Aku pun tak tahu kenapa. Mungkin sebab bawah almari tu ada mentadak.


Sammy Simorangkir ni suara dia seksi sebenarnya. Walaupun aku dah lama suka suara dia, tapi aku baru tahu nama dia Sammy Simorangkir. Sebab selama ni dia bergerak dalam band yang bernama Kerispatih. Dan dia vokalis bersuara seksi itu. Ya. Aku harap selain piano, dia pandai jugak main cello. Hihik.

Tapi sebenarnya FT Island ada album baru. Twenty. Nama album tu yang Twenty. Jadi aku gembira sikit. 

Eh, aku ni roti yang bising sebenarnya kan? Bye.

No comments: